Link delen met vrienden

In de afwasmachine
Hoe zou je je voelen als je in de vaatwasmachine zitten? Wel er is een slimmerik (Bito) die eens zijn GoPro Camera er in geplaatst heeft. Uit deze opname volgt een propere camera met deze video.
 
 

Volgens onze privacy policy worden uw gegevens niet bewaard noch gebruikt voor andere doeleinden.