Link delen met vrienden

Opstappen in de trein
Vind je ook die hoge opstappen van de trein zo vervelend? Dan zal het in het verre oosten nog veel slechter zijn. Maar de mensen daar zijn veel creatiever in het oplossen van kleine ongemakjes.
 
 

Volgens onze privacy policy worden uw gegevens niet bewaard noch gebruikt voor andere doeleinden.