Teksten - Andere: WAAROM BLIJF IK VRIJGEZEL

één van de redenen dat ik vrijgezel ben is dat ik een bloedje hekel heb aan klussen. De Ikea bezoeken is al erg maar als ik het woord klussen hoort dan sla ik acuut op tilt, begint te zweten en krijg overal rooie vlekken. Tuurlijk heb ik ook wel eens geklust, want je komt er niet altijd daar onderuit, maar als ik het kan uitbesteden zal ik het niet nalaten. Genoeg handige harrie's in nederland die ff zwart bij willen klussen en zijn veel handiger als ik. Ik ben in staat wanneer ik een lampje verwissel dat de stroom elders in de wijk uitvalt Is ook een gave, maar zal niet in dank afgenomen worden tijdens bijvoorbeeld een belangrijke interland. Want die gave bezat mijn ex, ze verzon de stomste klussen tijdens of vlak voor zo een wedstrijd. Maarja om een electriciën in te huren voor een lamp is zwaar overdreven dus deed ik het toch maar heel snel want de match begon zo. Daar stond ik dan te goochelen op een veels te wankel keukentrappetje die allang al vervangen had moeten worden, en bij het in en uitdraaien van de lamp, kreeg ik een stroomstoot door mijn lijf. Aangezien mijn eega het trappetje vasthield was het effect nog mooier, als een sidderaal geleide het naar haar en liep ze een week rond met een trendy kapsel ......

Schilderen was ook al niet iets waar ik in uitblonk. Slaapkamertje schilderen, kamertje leeg net nieuwe laminaat, mooie beukenkleur en dan snel de muren even opfrissen. Vrouw was boodschappen doen, gaf haar mijn pinpas mee zodat ze niet irritant om me heen cirkelde als een horzel om een paardenvijg. Ik toog met volle moed het kamertje in en begon enthousiast te verven. Hoe die schilders dat flikken zonder te spetteren daar zal ik waarschijnlijk nooit achterkomen, maar ik kreeg warempel een klodder verf in mijn oog en mijn reactie was het eruit willen wrijven. Nooit doen met een kwast in je handen .. Tranen sprongen in mijn ogen en van schrik stapte ik naar achteren zo in de emmer met verf, gleed uit twee meter een hoek in met een spoor achterlatend waarvan ik nu begrijp waarom moederslief die ochtend zei :leg je wel plastic neer schat.... Gevolg was twee maanden ruzie en moest het voer delen met de hond.

Tuinklussen zijn ook niet echt mijn ding, grasmaaien ging nog wel, maar daarna die heg snoeien, je ziet vaak die mooie heggen, prachtig groen, ware kunstwerken onze heg was dus abstracte kunst

Dat is dus één van de redenen dat ik klussen uitbesteedt en aangezien ik nu geen vrouw heb lekker vrijgezel blijf en met het geld wat ik bespaar door helemaal nooit meer te klussen verbras in de stamkroeg.

13.804
Willekeurige teksten
Tijd is geld. een andere redenering
Moeder waarom leven wij, om te werken of om te kunnen genieten van het leven? De afrikaan ligt te slapen in de zon onder een bananenboom, toen een Amerikaan voorbij kwam. ‘Hé’, riep de Amerikaan, ‘moet jij niet werken: Time is money!! ‘Wat moet ik doen’ zegt de ander. ‘Nou de bananen plukken en verkopen.’ ‘Waarom verkopen? Ik kan z [...]
Het werk virus
Er is een uiterst gevaarlijk virus in omloop, dat al bij meerdere grote bedrijven met desastreuze gevolgen heeft toegeslagen. Nieuw gevaarlijk virus De naam van het virus is "werk". Als u "werk" krijgt - van uw chef, uw collega's, per e-mail of via Internet - niet openen, niet bekijken en zeker niet aanraken. Bij ons in het bedrijf waart "werk" al  [...]
Kleine overwinningskes in IT
Met sommige zaken moet je wat geluk hebben. Hierbij enkele voorbeelden van leuke momenten tijdens je werk of thuis op de computer. Ken je dat 'yes!'-gevoel als alles even perfect volgens plan verloopt? Een wachtwoord vergeten, maar de eerste gok blijkt de juiste te zijn Een dvd -al dan niet gecomprimeerd- op een cd laten passen Windows upda [...]
Moreel dillema
Je rijdt op een stormachtige avond met je auto in de stad rond. Je passeert een bushalte en ziet daar drie mensen staan wachten op de bus: 1. Een oud vrouwtje dat doodziek is 2. Je beste vriend die ooit je leven redde 3. De ideale vrouw waarvan je al heel je leven droomde maar: je rijdt in een Mercedes SL 55 AMG en er kan maar één passagier m [...]
Een verkeersboete vermijden
De volgende keer dat je door een politieagent tegengehouden wordt voor overdreven snelheid moet je het volgende maar eens proberen. Met wat geluk heb je geen boete. Agent : Goeiedag, mag ik uw rijbewijs even? Jij : Heb ik niet meer. Het werd ingetrokken na mijn vijfde boete. Agent : Toon me dan maar even het registratiebewijs van de wagen. Jij : He [...]
Internet verslaving
Je weet dat je verslaafd bent aan Internet, als........ - je de homepage van je vriendin kust. - er in je bril een website is ingebrand. - je droomt in HTML. - je gaat downloaden i.p.v. naar de WC. - je je voorstelt als "Jan apestaartje wxs punt nl". - iedere keer als je een nieuw www adres leest of op TV ziet, je hart sneller en onregelmatig klopt [...]